دیبانیک
دیبانیک

نکاتی که قبل از اکستنشن مو باید آنها را بدانید

1. موهای فر برای اکستنشن قیمت بالاتری دارد 

اکستنشن یک روش موقت اما سریع برای پرپشت نشان دادن موها می باشد.
اگر تحقیقات خود را به طور کامل انجام دادید و فکر می کنید که تصمیم درستی گرفته اید، باید بدانید که اگر به دنبال موهای مجعد و اصولاً فر و حالت دار می گردید، باید پول بیشتری پرداخت کنید. زیرا مقدار این موها باید بیشتر باشد تا حجم و طول کافی را نشان دهد.

2. با یک متخصص مشورت کنید

اکستنشن‌ مو گرانقیمت است. بنابراین قبل از انجام آن خوب تحقیق کنید با یک مشاور صحبت کنید و به سرعت تصمیم به انجام این کار نگیرید، زیرا بافت موهای شما قبل  از اکستنشن باید توسط متخصص و مشاوره در این زمینه مورد بررسی قرار بگیرد و اگر مناسب بود، این کار را انجام دهید.

3. به دنبال باکیفیت‌ ترین ها باشید

زمانی که می خواهید اکستنشن انجام دهید، حتماً باید با کیفیت ترین مواد را انتخاب کنید. باید یاد بگیرید که مواد خوبی را با موهای طبیعی خود ترکیب کنید که بهترین کیفیت را داشته باشند. از پروتئینه بودن مواد مطمئن شوید. هنگامی که آنها را لمس می کنید، باید احساس نرمی و لطافت را بفهمید. شاید این نوع اکستنشن ها گران تر باشند اما قطعاً آسیب کمتری وارد می کنند.

4. به دنبال روشی برای قرار دادن اکستنشن باشید که برای شما مناسب تر است

اکستنشن مو را می توان از روش های مختلفی روی مو قرار داد و همه این ها بسته به نوع موی شما دارد. همچنین باید طول آن را در نظر بگیرید. اگر می خواهید این کار را سریع انجام دهید، باید به دنبال اکستنشنی باشید که روش انجام آن برای شما بهترین باشد. مثلا اکستنشن هایی که با استفاده از رینگ های کوچک انجام می شود، حدود سه ماه دوام دارد.

5. موهای خود را با دقت مدل دهید

اکستنشن مو هرگز موی طبیعی خودتان نمی شود اما به این معنا نیست که بیش از حد محدود می شوید و نمی توانید آن ها را مدل بدهید. اما مراقب باشید که در مدل دادن و حالت دادن اکستنشن مو زیاده روی نکنید، زیرا به سرعت خشک و وز می شود. همچنین باید باید رطوبت رسانی به موهای خود را نیز افزایش دهید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *