دیبانیک
دیبانیک

معجزه دارچین برای رفع مشکلات پوستی

دارچین برای طعم دهی در غذا استفاده می شود. نه تنها غذای خوشمزه می کند، بلکه برای سلامت شما بسیار مفید است. می توانید از شر مشکلات پوستی با مصرف دارچین خلاص شوید. استفاده از دارچین می‌ تواند آکنه و جوش را روی پوست برطرف کند. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی می باشد که از پوست شما در برابر عفونت محافظت می کند.

خواص دارچین برای پوست

از بین بردن آکنه

برای اینکه از شر مشکلاتی مثل آکنه خلاص شوید، یک قاشق چای خوری پودر دارچین را بردارید و سپس یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید. سپس این ترکیب را روی پوست خود بزنید. بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پوست خود را با آب معمولی تمیز کنید. این روش جوش ها را از روی پوست برمی‌دارد و آکنه ها را کم می کند و پوست شما نرمی و صافی بیشتری خواهد داشت.

از بین بردن چروک ها

یک قاشق چای خوری پودر دارچین را برای از بین بردن چروک ها استفاده کنید. به شرطی که یک قاشق چای خوری روغن زیتون به آن اضافه کنید. سپس آن را به پوست بزنید تا چروک های شما بهبود پیدا کند.

بهبود تناژ پوستی

بسیاری از خانم ها در نواحی اطراف لب و چانه تیرگی دارند. هرکس که این مشکل را دارد و رنگ پوستش یکدست نیست، می‌ تواند از ترکیب دارچین با یک قاشق غذاخوری عسل روی پوست خود استفاده کند و فواید آن را ببیند.

از بین بردن زخم های جوش

جوش و آکنه روی پوست ظاهر می‌ شوند و اغلب خود به خود بهبود پیدا می‌ کنند اما گاهی اوقات لکه هایی را بعد از بین رفتن روی پوست به جا می گذارند. در این موارد یک قاشق غذاخوری پودر دارچین را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل ترکیب کنید. بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صورت را با آب ولرم بشویید. ۲ الی ۳ بار در هفته برای از بین بردن لکه ها، این ترکیب را استفاده کنید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *